Arkadaşlar oyunu 3. gün oynuyorum world class ile her maçı en az 2-3 fark atarak kazanıyorum.Oyun aşırı kolay.amatuer ile world class arasında pek bi fark yok.
semi-pro veya professionalde rahat kazanan insan world class da zorlanmıyo çünkü hemen hemen aynı