onurterzi ben cm03/04 te kayıtlı olan oyunumun şifresini unuttum :D şifreyi kaldırmanın ya da oyuna girmenin baska bir yolu var mı?
CRNL Benim bildiğim yok fakat bak yeni bi menejer ekle kendi takımının tüm iyi oyuncularını al daha sonra da kendi takımın batsın kötü oynasın senin adamı da kovsunlar sende yeni menejer ekle.:)
onurterzi bu dediğin baya riskli ben kendi oyuncularımı aldıktan sonra neden aynı takıma gideyim ki?:)