muratbalcin merhaba ben murat balçın 1,2 önce fifa2006 tsl yamasını indirdim beni oku diye bir yazı vardı nottaki kurulum anlatımızı pek anlayamım eğer size zahmet olmazsa bana daha detaylı anlatırsanız çok iyi olur saygılarımla