selam kardeşlerim.uzunca bir aradan sonra yine bulustuk :D özlemişinizdir diye.isteyen varsa elimizde muthiş arşiv var :) bu arada saglam ucaklar var,ayrıca bir silah şifresi var bir "Z" tusuna basıyorsun atom bombası atabiliyorsun.şehirler batıyor.insanlar ölüyor radyasyondan :D neyse kendinize iyi bakın.yeni GTA larda bulusmak üzere ;)