Lalanga Selam Arkadaşlar, World Cup'ta başlangıç 11'ni dağiştiremiyorum. Ayrıca maç esnasında oyuncu değiştirme işinide yapamıyorum. Her iki konuda da ilgili menü veya seçenek yok gibi. Bu konuda yardımlarınız rica ediyorum.
emre_fb_58 soccercenter dosyalar bölümünden db master ı yükleyip kur yapabilirsin ama ben kurduktan sonra oyuncu değiştirmeye kalktığımda hata raporu verip atıyor :(:(:(
mertonur q ve e tuşları ile taktik bölümünden sayfa değiştiriyoruz.çıkan sayfalarda taktik ayarları ve frikikçileri ayarlıyoruz
mertonur kardeş q ve e tuşuna bir kez bas formation bi daha bas duran topları kullanlar oyucular çıkıyor burdandan değiştiriyoruz