İster ilahi adalet desinler,
İster son dakika şansı desinler,
Ne derlerse desinler,
Hepsi laf-ı güzaf..
Bu gözler neler neler gördü bu sezon..
Ve haftaya sonuç ne olursa olsun,
SİZLER GERÇEK ŞAMPİYONLARSINIZ !
İSİMLERİNİZİ YÜREĞİMİZE KAZIDIK !
BU SEZONU VE SİZLERİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ