semiherden WE TURKAYI YÜKLEDİM ANCAK TÜRK TAKIMLARINDAKİ OYUNCULARIN İSMİ YERİNE HOLLANDA LİGİNDEKİ OYUNCULARIN İSMİ VAR.AYRICA FORMALAR DA YİNE HOLLANDA TAKIMLARININ.NE YAPMALIYIM
emany rardan çıkan option file'ı belgelerim/konami/pes5/save/folder1 içine at ... bir de konu başlığını düzelt ...
semiherden daha önceden yüklemiştim.şu an linklerde 2 tane part eksik.formalar neden farklı.yani fenerbahçe forması yerine ajax forması var
emany **bak indirdiğin dosyalar arasında konami klasörü olması lazım konami klasörünü belgelerime at ve gelen soruya evet de ...**
semiherden OLMUYOR OLMUYOR OLMUYOR.YİNE FORMALAR AJAXIN FEYENORDUN.KONAMİYİ BELGELERİMDE İLGİLİ YERE ÇIKARDIM YİNE OLMADI.BAŞKA YOLU YOK MU.