dkircicek Arkadaşlar tsl06 - nano detailed yamasını yükledim üstüne de trspikeri kurdum..tezahurat olmamaya başladı..türkçe spikeri kurunca tsl nano detailed yamasının tezahurat özelliği ortadan kalkıyormu?
montecarlomen bak kardeş kesin birşeyi ya unuttun yada yanlış yaptın tekrar adımadım git sanırım yanlış dosyayı açtın ve overwrite yaptın kesin böyle birşey oldu sana verilen adımlamayı takip et olur