OrLaNdO_BlOoM Ben PES - 5 te kendi takımımı yapıp bilgisayarımdaki amblemimi koymak istiyorum..Ama yapamıyorum LÜTFEN YARDIM EDİN!!!
kuruyükgemisi kardeşim resmi bmp yada png olarak kaydet c:/program files/konami/ pes 5 in içnde bi settings war ona tıkla yukarda etc yazan yere tıkla orda import yazıyo ordan yap ok