Orjinal Mesajı Yazan: SuL3YmAN
:mad: Fenerbahçeli olduğun için her maça taraftar seslerini eklemişsin ben fanatik Galatasaraylı olduğum halde bu programı önce yurttaş olduğumuz için sonra Din Kardeşi olduğumuz için daha sonra da ihtiyacım olduğu için indirdim şu an da benim oyunumda FB taraftar sesleriinin yerinde yeller esiyor ben de kendi uploadım olan Galatasaray Taraftar seslerini ekledim oyun şimdi daha tatlı oldu:)
Fenerbahçeli olmaktan ziyade , ben her takıma kendi taraftar sesini ekledim , sadece elde olmayan nedenlerden dolayı tr milli takımındada fb tezahüratı çıkıyor , onun dışında her takımın kendi tezahüratları mevcut , ama derbi maçlarda konuk takımın sesi dah fazla çıkabiliyo , o benim suçum değil