Eagle_Claw Banlayın banlayın gsli arkadaşların sevinçlerini engelleyemessiniz işte fenerlilere birşey söylüyorum yine aldırmayacaklar banlayacaklar 3büyükler 100 yıllık kulüpler son 95yıla kadar herkes birbirine rakipti hiç kimse kimseye düşman değildi ama şimdi sokaktan geçen vatandaşa sorsan fb şampiyon olmasında kim olursa olsun diyor neden olarak fb büyüdü o yüzden falan demeyin kulüpleri küçük görüyorsunuz şansal büyüka nın bir açıklaması var Aziz Yıldırımla ilgili bir okuyun hatayı kendinizde, Başkanınzda arayın...
fikret_nko tüm gsliler iyi sevinsinler çünük bu son şampiyonluklarıdır...FB denizliye yardım etti GSnin yaralarını sonkez sardı..
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: fikret_nko tüm gsliler iyi sevinsinler çünük bu son şampiyonluklarıdır...FB denizliye yardım etti GSnin yaralarını sonkez sardı.. Biz nedioz adam ne dio:(
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: fikret_nko tüm gsliler iyi sevinsinler çünük bu son şampiyonluklarıdır...FB denizliye yardım etti GSnin yaralarını sonkez sardı..GS şampiyon olmasa sokaklardaki onbinler olay çıkarabirirdi. tabi tabi.siz daha kendinizi kandırın böle.ii olur.szide gorduk 9 yasındaki cocuğu ne hale getirdiniz:(
Makaay Forum yönetimine çamur atmaya devam edenler,hala aynı kafada gidenler forumdan uzaklaştırılmaya da devam ediliceklerdir...
fikret_nko ben fb li olduğum halde akşam arabamı alığ gs konvoyuna katıldım ve gs forması giyip meşale salladım.Çünkü spor kavga adam yaralama-öldürme küfür vb. değil spor dostluk ve kardeşliktir ...GS şampiyon olduysa olabilir bana göre fbden daha çok hakettiler.ben yukarda birşeyler yazdım ama şaka olarak yazdım..Buradaki kesimden ...Birde artık bu kavga bitsin gs vya fb ikiside türkiyenin en iyi kulübüdür..İsterseniz 2 büykler diyelim bu sefer BJK ye yıp olur.3 büyükler yerine İSTANBUL KAPLANLARI diyebilirz.
blueeda ben senin fenerliğinden şüphe ettim yaw:) tamam tebrik edersin ama fenerlinin çıkıp galatasarayın şampiyonluğunu kutlaması ilginç doğrusu:) yaw o diil de geçen hafta şampiyon fener diye bağıranlara noldu?görmedim hiç:s
Kokane Biz burdayiz ama sizin gibi kutlama konularinda ortaligi karistirmak istemiyoruz. Biz kendi forumumuzda tartisiriz. Nede olsa kutlamak hakkiniz. Ama biz bi basari yakaliyalim vay halimize. Dünyanin 4 yanindan saldirirsiniz konuya.
mallanbukokos Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Ama biz bi basari yakaliyalim vay halimize. zor be kardeeeeeş.acaba ne zaman olur bi tahmin warmı fener bu sene sampıyonlar lıgınde fınal oynuyacak dendıydı noldu ya goremedim ben fınaldemı fener alla alla hic duymadım
Kokane Vay be, ilk banlanan yeni hesap acmis :D Bu forumu takip ediyor cünkü avatarimi alip cizmis. Muhahahaha:D
mallanbukokos yooo bu benim ilk nickim uzaktan takip ediodum bu forumu ama gıcık kaptıklarım arasındasın sampiyon gs olmus hala konusuyosun ayrıca o"tebrikler" konusuda kuyruk acını çok bellı edıyo dıyım sana gs sampıon ols onları konusacakmıydın bıde sen benım eskı nıckımı münasıp bı yerınemı sokucan napıcan ???dedıgım gıbı bu benım ılk nıckım kokos
Kokane Tabi tabi. Ilk nickin. Uzaktan takip ediyorsan bilmen lazim, terbyieli olmak zorundasin. Eger terbiyen yoksa gel ben terbiye ederim. Yoksa ban yersin. Yazik olur sana...
mallanbukokos senın nıckın ne anlama gelıyo aslanım. cok mu aradın bu nıckı bu nıckını görünce yaslı karılar aklıma gelıyo öyle kokoş komoş yazınca..