BaDCoD Arkadaşlar bu hamachi ile oyunları karşılıklı oynayabiliyormuşuz ama pes5 orjinal değil malesef hamachi ile bunu oynayabilitmiyiz bilgi sahibi değilim anlartırsanız sevinirim yanlız pes5 için değil diğer oyunlarıda hamachi ile nasıl oynayabilriz
PF.Napster Orjinal Mesajı Yazan: PaNZeR_2121 Arkadaşlar bu hamachi ile oyunları karşılıklı oynayabiliyormuşuz ama pes5 orjinal değil malesef hamachi ile bunu oynayabilitmiyiz bilgi sahibi değilim anlartırsanız sevinirim yanlız pes5 için değil diğer oyunlarıda hamachi ile nasıl oynayabilriz Oyunda ağ olmadığı için hamachi ile imkansız.Orjinal alman lazım multi oynayabilmen için.
Peshayat12 Orjinal Mesajı Yazan: emre17 Orjinal Mesajı Yazan: PaNZeR_2121 Arkadaşlar bu hamachi ile oyunları karşılıklı oynayabiliyormuşuz ama pes5 orjinal değil malesef hamachi ile bunu oynayabilitmiyiz bilgi sahibi değilim anlartırsanız sevinirim yanlız pes5 için değil diğer oyunlarıda hamachi ile nasıl oynayabilriz Oyunda ağ olmadığı için hamachi ile imkansız.Orjinal alman lazım multi oynayabilmen için. BENDE HAMACHI İLE OYNUYORUM OLUYO HEMDE FİSTIK GİBİ
PF.Napster Orjinal Mesajı Yazan: cagataysutay Orjinal Mesajı Yazan: emre17 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: PaNZeR_2121 Arkadaşlar bu hamachi ile oyunları karşılıklı oynayabiliyormuşuz ama pes5 orjinal değil malesef hamachi ile bunu oynayabilitmiyiz bilgi sahibi değilim anlartırsanız sevinirim yanlız pes5 için değil diğer oyunlarıda hamachi ile nasıl oynayabilriz Oyunda ağ olmadığı için hamachi ile imkansız.Orjinal alman lazım multi oynayabilmen için. BENDE HAMACHI İLE OYNUYORUM OLUYO HEMDE FİSTIK GİBİ Sen bence ne oynadığını bilmiyon başkalarının kafasını karıştırma hamachi ile oynanmaz pes5 online olarak.Orjinal lazım.
appiahfb arkadaşım hamachiyle oynanabiliosa söle nası olduunu da bari oynayalım... hane ortaya atıosun bare açıklada bilelim...
gs***forever hamachiyle fifa nba fm cm türü oyunlar oynanabilr pes5in oynanması imkansız adamlar boşunamı orjinal oyn şart koşmuşlar...
Peshayat12 ta hemen kızmayın 1 bende zaten orji. oyun war 2.karşımdakindeki oyunu ben yükledim ondada orji. war yani ,msn ile anlaşıyoz ve oyunu başlatıyoruz bu arad bizim yan komşu ile oynuyoruz ağ bağlantısı yok buda 33333