Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: cracks favori kanalım şifresini bile kırdım tamam konu daa fazladeişmesin:D baya popülermiş bu kanal bitek ben biliyom sanırdım:D
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: cracks çizgifilm kanalı gencfb sende islee :D yok lan babam sifre koymus uyduya sölemio da çaktırmıoda :D
cracks aslında babam tutmasda oda bi erkek sonuçta dimi :D e benide biras düşünüodur heralde konuya bak nerelere geldi :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks aslında babam tutmasda oda bi erkek sonuçta dimi :D e benide biras düşünüodur heralde konuya bak nerelere geldi :D şahsen benim babam bu konuda çok yufka yürekli biz evdeyen kendi islio:D çok akıllmış gibi şifre komuş bide sanki ULAŞ çözemez ee nede olsa babasını oğlu bende başaldım şifreleri yazmaya: 1111-2222-3333-4444-5555-6666-7777-8888-9999-0000 ahanda tuttu; 0000 :D şimdi yatırıom onları çaaat paaatt :D:D:D:P AbaZa TeaM güselmiş gkhan :p
Shevchenko bugs bunny, tom and jarry, bip bip :), pokemon, tsubasa (ama fazla bisey hatırlamıyorum :)) jetgiller bunlar aklıma geldi simdilik
Starbury Spiderman konu dışı olacak ama bizim decodera şifre koymuş babam ama ben şifreyi yazmadan ayarlara girip kilitli kanallardan kiliti kaldırabiliyorum bu nasıl oluyor
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: cracks ulaş kardeşim.decoderların saten default şifresi 0000'dır yani baban koymuo o şifreyi :D ama bi ara 3535 idi şimdi tekrar 0000 olmuş unutuo glb :d
Shevchenko aman Allahım sirinler'i nası unuturm yaw. sirin babası, gözlüklüsü, uykucusu, robotu..ustası, güçlüsü :D :D :D