Hauta1n Geçen Cumartesi Televizyon Makinasında ''Babalar'' diye bi bölüm vardı.Orada ''Ben sizin babanızım'' diye bi şarkı vardı.Ben de onun klibini buldum ve izlerkende gülmekten öldüm.Dosyanın boyutu 40mb ama süper. http://rapidshare.de/files/13385232/ben_sizin_baban_z_m.rar.html Şifre:www.klipkeyfi.com (reklam değildir)
Hauta1n Orjinal Mesajı Yazan: R2R keşke müzikler/ kliplere koysaydın. ama sağol indiriyorum:) Ama izlersen mizaha tam uyduğunu görürsün:)
Kokane Bu sarkiyi hatirliyorum. Ya bi sacma sarkisi daha vardi, "Sevgilim sevgilim nasilsin..." O dahada manyakti.
Eagle_Claw "Beeen sizin babanızım ben ne dersem o olur " böle bi şarkı wardı o mu?Oysa onu söleyen adam ölmüştü.