Yahu oyunu açıyorum, eskiden bir süre (3-4 maç kadar) sonra kendi kendine pc kapanıyordu, şimdiyse maça girdiği anda.. 2 kere tekrar kurdum değişen birşey yok.. settings'le alakalı bir durum olabilir mi ? details : medium, ekran çözünürlüğü normalde 1024x768 kullanmama rağmen oyunu yawaşlatır diye (pes4teki gibi) ayarları değiştirmedim 800x600 da oynuyorum.. bu ayarlarla alakalı bir durum olabilir mi ?