arkadaşlar gs kuruluş amacında şu vardır: "TÜRK OLMAYAN TAKIMLARI YENMEK" tabiki bunun yanında türk futbolunuda geliştirmek yukarıya çıkarmak. geçenlerde yanlış hatırlamıyorsam gürcan bilgiç aynen şöyle söyledi: fb'nin türk futbolunu geliştirmek gibi bir görevi yoktur. fb sadece kendi taraftarını rakiplerini yenerek ve şampiyon olarak mutlu etmekle sorumludur ve görevlidir.
EVET YORUMSUZ....................