ScReAmEmRe arkadaşlar 06 hata raporü veriyor tam oyuna girecem loadıng yazıyor sonra oyundan çıkıp hata raporü diyor gönder gönderme diyor cözümü varsa verirseniz sevinirim cd olsa baştan yükleyecem ama cd side yok yardım edenlere şimdiden teşekkür ederim