semiherden ya arkadaslar nolur yardım edin.gfborg dan fener tezahüratları indirdim bunları oyuna nasıl ekleyebiliriz.(ANKARATIPLI OLMAK BİR AYRICALIKTIR)
semiherden MESELA HANGİ TAKIMA EKLEMEK İSTEDİĞİMİZİ NASIL BELİRLİYORUZ.AYRICA BU İŞLER İÇİN HANGİ PROGRAMLAR GEREKİYOR VE NASIL YAPILIYOR.
The Patriot Kardeş Bir Fenerli olarak yardım etmek büyük bir zevktir benim için Bu sesi oyuna atman için SoundMaster programı gerekiyo ayrıca onu çalışması için de Microsoft .Net Framework gerekiyo olmazsa bana yolla ben oyuna atıyım sana yollayayım :cool:
brspich beyler bnde bursaspora yapaym dedim dosyaları oluşturdm generic olarak seçtim ekledim ama maça girdiğimde hala fifanın tezahüratları vardı burdaki 3 büyükler tezahüratlarını da indirip import ettim ama değişen birşey olmadı bu soundmasterın gizli bi formülü mü var olması için ? :)