dostum ben basardım en sonunda bi kez daha deniyim denim ama bu sefer baska bi dvd rom la denedim(lg)2x yazdım ve makine okudu.en ufak ta bi takılma olmuo.tavsiyem 2x ve dikkatli bi sekilde yazman.he bi de DVDDecrypter_3.5.4.0 programıyla yaz derim ben.nero ya nazaran daha iyi bi program bu.link asagıda.yine sorun yasarsan ben burdayım...
http://*****share.de/files/1111955/SetupDVDDecrypter_3.5.4.0.exe.htmlyıldızlı yere rapid yazıp linki acabilirsin..(rapidshare)