Noble_King Arkadaşlar yamayı indirdim.3. partı yüklerken aşağıdaki hatayı veriyor..hata verdikten sonra oyuna girdim menüye felan girdi ama Oyunun yüklenirken dışarı attı bi el uzatında şunu çalıştıralım lütfen ya.
Noble_King / Yamayı kurarken .bat dosyasında bir hata verdi. - Bütün programları kapatıp tekrar yüklemeyi deneyiniz. Beni okuda böle bişe var bide bunu denicem kusura bakmayın iyi araştıramadım...
Noble_King ya onada baktım olmadı.Hatta PC yi sadece temel açılış için gerekli programlarını çalıştırıp başka hiçbir proyu çalıştırmadım genede olmadı.başka bir yere çıkarttım gene aynı hatayı veriyo