morinho minumum Windows 200 weya xp 1.3 ghz işlemci 256 mb ram (512 ram tavsiye) en düşük 32 mb ekran kartı 2.3 boş disk alanı
emany arkadaşalr benim 224 mb ram 64 MB sis ekran kartı 1.3 ghz işlemci olurmu Biraz ayarları düşürürsen babalar gibi oynarsın ;)
__C.RONALDO__ ya bende exe hatası veriyo acaba ekrandanmı 256 lık geforce 5500 war.ondanmı acaba?hata rağoru veriyo açılırken