Selam
anlatanlar güzel anlatmışlar ki bende yapabildim fakat bir kaç bilmediğim şey vardı ,
Mesela orjinal iso , cvn - we10 diye bir şey release den geliyor, cvn veya caravan görürseniz , işinizi görür..
linklerdeki zipleri çekip + üstüne "dkz studio" ve bir başka program "cd/dvd rom generator 1.50" u çekmelisiniz.
dkz stuido ispanyolca bailıyor ama "configuriciano" tarzında en sağtan bir önceki menüden "idiomas" sekmesindeki oh be "english" i seçiyorsunuz
sonra ilk sayfadaki denilenleri uygulamanız yetiyor, eski ppf zırvalarına göre çok daha kolay bir işlem , zor gözüktüğüne bakmayın....
h.e