Serhat'tan mesaj var..
Serhat Akın, Beşiktaş’a gelmem için çok özel şartlar oluşması gerekir. Çünkü Anderlecht 3 yıllık yeni mukavele için bastırıyor dedi. Anderlecht forması altında şampiyonluk sevinci yaşayan Serhat Akın, İstanbul’daki ilk gününde FANATİK’in konuğuydu. Transferi konusunda çarpıcı açıklamalar yapan milli futbolcu, menacerinin Beşiktaş ile görüştüğünü ifade ederken şöyle konuştu: “Benim, Beşiktaş’a gelmem için çok özel maddi ve manevi şartlar oluşması gerekir. Çünkü Anderlecht, 1 yıl daha sözleşmem bulunmasına rağmen, 3 yıllık yeni mukavele için bastırıyor. 11 asist ve 10 golle, beklenenden daha iyi bir performans gösterdim.