http://go-red.co.uk/game/cargame_v8_red.swf
** Sağol. Güsel oyunmuş;) **
evet güzelmiş :)
GTA 1-2 yi hatırladım birden :D
oyun harbi güzel :)
/edit : 90% yaptim :)
Güzelmiş.
Güzel teşekkürler % 85 yaptım :)
Oyun güzel %81 oldu.
Edit:%89'a kadar çıktım daha fazla olmuyor:)
**bana ehliyet hayatta vermezler :D % 43**
Güselmiş saol
%65 yapptm bi seferde ama zormş ya
saol güselmş...:)
paylaşım için saol
%100
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: