klavye ile nası olmaz ya,bilmeden konusmayın...
arkadaşım sag analog tuslarını klayyeden istediğin gibi ata.mesela ben sırasıyla 1,2,3,4 tuslarını atadım.bunların ardışık olan ikisine (örneğin 1-2, 2-3, 3-4)sırasıyla hızlıca basarsan istediin bu hareketi yaparsın.tersi yönde dönmesini istiyorsan da bu işlemi tersten yapacaksın;)
ayrıca olarak hızlıca 1-3 e basarsan adamın üzerinden aşırtarak rakibini ekarte edebilirsin.bu dediklerim tabiki game pad de yapılması daha kolay hareketler,ama alısırsan klawyede de cok rahat yaparsın...