Orjinal Mesajı Yazan: ogalican92
kokane düzgün konuş ben adamı pc den bulurum 300 tane alex i koy bi tane hakan şükür etmez bunada YEMİN EDERİM!
okadarda degil :)
ben bir samsunspor taraftarrıyım ama alexi her zaman beyenmişimdir olayı en objektif benim aranızda , ve hakan şükürün bu durumu her takımda yaaşanabilecek olay , adam son dakikada golu atmış kazanmış şampionluk iddaalarını sürdürüyor ölüp ölüp diirldiklerii maçı kazanmanın sevincini yaşıyor ayrıca neden bu olaydan tartışmalar çıktı anlamadım ;)