aytac_55 arkadaşlar editör nasıl kullanılıyor ben biraz kurcaladım "server_db" dosyasını açmayı denedim hata verdi neden olur bu ne olur yardımcı olun..!
intern editörü kullanmak için güçlü bir sisteme sahip olman gerekir.. özellikle ram'in 512 ve üzeri olması gerekir. işlemcide buna keza... ***intern***
aytac_55 peki oynamaları hangi dosya üzerinde yapıyoruz bunu sölesen server db mi yoksa başka bir dosyamı onu sölermisin
MateJa önce server_db.dat dosyasının özelliklerinden "salt okunur" özelliğini kaldır ondan sonra editörle açmayı dene