bişey diyosun devamını getiremiyosun.O zaman efendi efendi susacaksıınnn !!! Yada kimden ne duydugunu söliyeceksin.
Ne derseniz diyin sonuçta ilk 2 takım arasına girdi antalyaspor.Anlamamı bekleyemessin çünkü 'neredeyse 1 ağızdan duydum' diyorsun.sEN kafanı yorma biz 1. ligde kalıcıyız simdiden BJK den 2 oyuncuyla söz kestik birsinide ikna etmeye çalışıyoruz.SUPER LİGE BOMBA GİBİ GELİYORUZ ..