Orjinal Mesajı Yazan: batuhan2314
Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo
daha dün villarreal le başladım şu an itibariyle 2008 deyim.
i de ben bi günde en fazla saahtan akşama kadar oynasam yarım sezon geçmio ya.bu oyunu hızlandırmanın yolu mu var.yoksa maçlar oynanırken sen tatile mi gidion
Herhalde maçların önemli pozisyonlarını falan izlemiyo ve herhalde sadece 1 lig koymuş. Ama yinede o kadar hızlı olur mu bilmem.
Ben 2011deym ve oyun zamanı 13 gün 7 saat fln:)