arkadaşlar yardımlarınız için sağol hallettim ama :) bir mesaj daha attım mesaj şuydu :
"elif hiç sevmedinmi beni ya bana biraz güvenin yokmu, hiç önemim yokmu gözünde. lütfen elif önemi varsa birşeyler sölemek istiyorum hayatımda ilk defa bir kız için ağladım ve ağlıyorum bunu kendimi acındırmak için değil seni çok sevdiğim için yazdım. bana neden inanmıyorsun hala elif ?
sonra şunu yazdı
"sensiz olamam"
ve barıştım aşkımla :)