Selamlar,
Ben de Belkin Nostromo N45 Gamepad var. Epey olmuştu PES 4'ü bırakalı. Geçenlerde arkadaştan PES 5 edindim ve kurdum. Ancak oyun gamepad herhangi bir USB portuna takılıyken kesinlikle açılmıyor ve PES5.exe crash oluyor. Superpatch kurmuştum acaba ondan mı dedim. Sildim sadece PES 5'i kurdum yine aynı sorunu yapıyor. Ama gamepad'i çıkartayım o zaman oyun açılıyor. Ancak takdir edersiniz ki klavye ile tadı çıkmıyor. Akşam baştan kuracağım PC'yi bakalım yine aynı şey olacak mı.