typhlosion "Beşiktaş şerefli bir takımdır" Beşiktaşlı yönetici Sinan Vardar 20 saniye daha dayanamadıklarını belirterek "Çok da iyi oynadık ama kader. Moralimiz çok bozuk. Maç öncesindeki söylentiler de yalandır. Son 20 saniye böyle birşey olabilir mi. Beşiktaş şerefli bir takımdır. Aklınıza böyle birşey gelmesin" şeklende konuştu. şerefimizle oynamaya kalkmayın!!!
capoxfile valla ben de taa başından dedim,Bu gece, Beşiktaşla ilgili yanlış söyleyen kim olursa olsun onu çok üzeceğimi söledim... şerefli olan biziz, yanlış söleyen şeref....zdir !!!
Peshayat Kimse mac filan satmadii yaa yalan boyle seyler:@ Yaa Carsamba gunu Fenerbahceyi yendik 120 dakka sahada mucadele ettik Futbolcular yorgun olmasina ragemen Super oynadi Gs karsi, ama maci kaybettik:( Baska bisey yok Galatasara i Tebrik ediyorum
Black God bjk şerefli bir takımdır , hele TÜMER en şereflisidir ama CORDOBA için aynı şeyleri söleyemiycem
typhlosion anlatmak istediğimde bu beşiktaş maç satmaz ama cordoba kendini satmış beşiktaşa kimse satılık diyemez!!