KoreSh EVET ALIN ŞİMDİ İLK OLARAK SİZE ROQUE JUNİORS http://img147.imageshack.us/my.php?image=roquejunior2gf8ps13qu.jpg EVET ŞİMDİDE KARIŞIK BİR FACE RESİMİ http://img522.imageshack.us/my.php?image=fifa2005faces12pr.jpg VE OLİVAR KHAN http://img275.imageshack.us/img275/8274/oliverkhan9lo.jpg PSV'LİLER ALIN SİZE SİBON VE ALEX http://mg275.imageshack.us/img275/5082/oliverkhan7tj.jpg YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
tresso34 ruque baya güzel olmuş abi eline sağlık abi bide bisey sorcam ben bu face yapma isine falan yen basladım bide stadyum yapmak istiyorum programları nerden bulcam
KoreSh bak stadyum yapmak için bi programvar ama ben kullanmasını bilmiyorum.bu programın adı fshed ha bi de fsh tools var ama kullanmasını bilmiyorum.