ya arkadaşlar sizden yardım bekliyorum, ben creation centre ile bir lig yapıyorum fakat takımların formalarını yapamıyorum.bu formaları yapmak için photoshop lazım onu bilkiyorum fakat,nasıl yapıldığını ve nasıl onu takıma forma olarak yapabiliriz onu öğrenmek istiyorum.vidio eklerseniz de olur ama resimli anlatımlarınızı bekliyorum.