aytac_55 arkadaşlar acaba fm 2006 da transfer ücretini arttıran program yada bi başka bişe varmı eğer varsa nasıl yapılıyor anlatırsanız çok sevinirim yardımcı olanlar için şimdiden teşekkür ederim..!!!!
intern transfer ücreti derken oyuncuların değerlerinin artmasından mı bahsediyorsun yoksa klubün transfer bütçesinden mi? ilki için antremen programı ikincisi için ** SCN_DATA UPDATE v3 ** var. ***intern***
aytac_55 çok saol arkadaşımda benim demek istediğim 2. sölediğinde bu programı nerede bulabilirim yardımcı olduğun için teşekkür ederim...!!!
aytac_55 arkadaşım programı buldum ama nasıl arttıracam takımın transfer bütçesini lütfen yardımcı ollll.......!!
ihsanilkay bak data nın içine git init diye bir dosya var onu not defteri ile aç. orada "SUGAR_DADDY" "Chelsea" vardır onun altına örneğin "SUGAR_DADDY" "juventus" yaz. bu transfer bütçeni 2 katına çıkarır ama yeni bir oyun açman lazım işin kötüsü bu .
amarenash bakın birde "artmoney" diye bir program var eğer alırsanız bütçenizi girip oyunda o bütçeyi bulacaksınız ondan sonra isterseniz 1 milyar sterlin bile yapabilirsiniz...