Çello Frikiklerde barajı kalecinin uzak kosesine ayarla. Kaleciden en uzaktaki barajda bulunan adamı kale direğinin içine gelecek şekilde yerleştir. Barajdakilerin boylarini da hemen üst direğin altında kalacak şekle getir. Game padde shift analog tuşuyla frikiği atacak kişiyi baraja göre en sola getir.Game pede göre 5 tuşuna basılı tutarken şut tuşu (3'e) şut kuvveti mavi bölgede kalacak şekilde bas. Fotbolcu topun üzerine gelirken futbolcuya yön veren analog tuşu kaleciden uzaktaki yan direğe doğru getir. sağdaki shift analog tuşunu kendine doğru çek. Giden top tam doksana takılacaktır.
Çello Hem zaten kesinlikle game pad kullanın bu oyunda herturlu hareketi rahatlıkla yapabilirsiniz. Birtek röveşata hariç her hareketi her an yapma şansınız var. Röveşatayı da kaleye arkası dönükken havadan topu kaleye göndermek şeklinde yapabiliyorsun. Yani bir ayağı yerdeyken o hareketi yapıyor. Shift analog duğmesi çok önemli. Çalımlarda, şut atarken , markajda çokçok önemli bir rolü var.
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: metemete kardeş para yokki game pad alacak.:( Ben 20 TL 'ye aldım Amasya'dan.Oldukça da güzel :)
Çello Logitech Dual Action titresimli gamepad en iyisi herhalde. Top direge carptiginda, senin futbolcuna siki bir faul yapildiginda ve cok kritik son penalti atisinda elindeki gamepad titresim yapiyor. Herturlu hareketi de cok cok basit yapabiliyorsun
x_tol q+d ile şu atarsınız olmaz fultbolcunun mesafesine göre açısınıda ayarlamak lazım. mesela ceza sahası yakınından atıyorsanız.sonunda kadar indir açıyı.çok az q+d yap ya gol olur yada kaleci tutamaz senin oyuncuna gelir boş kaleye atarsın.
girayos ben game pad olarak KOntorlandın game padını aldım titreşimli oyunda süper ya valla :D o nu klavyede denemedim game padda denicem şimdi ama hangi tuşlara basçam bilmiyom şutla r1 mi L1 mi R2 Hızlı koşma :D