sercanelka arkadaslar oyuna giriyorum load game e bastığım an ARRAY ACCESS OUT OF BOUNDS diye bi hata veriyor ve oyun kapanıyor yeni bir oyun acıncada devama bastığım an aynı hatayı yine weriyor ve oyun yine kapanıyor ne yapmalıyım ...
Hauta1n http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=54711 Buraya yazmanı öneririm.