Ozan JK bende S04FC,BJK Fr€€zy#22 ve ekinoks,omega,realista,balyoz99[bu bizim arkadaş grubu)(Fr€€zy#22 ve ekinoks benim bunnar lakaplarım) Forza ALTAY ve ingilizce kopyaları ve de fizik formulleri var:)
anteplikalender lise Boyunca tek bir sıra kullandım liseden önce bi kıza aşıktım onun adını yazdım önce zımpara ve anahtar yardımı ile kocaman sonra asetat kalemi ile boyadım o kızla çıktım ayrıldım ama o yazı hep gözümün önünde olduğu için bir türlü unutamadım ve şimdi o kızı arıyorum artık pcmde ve en önemlisi bir türlü söküp atamadığım kalbimde ismi tekrar yazıyo bide müslüm gürsesin senden vazgeçmem sarkısı yazıyo baştan sona
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW bende S04FC,BJK Fr€€zy#22 ve ekinoks,omega,realista,balyoz99[bu bizim arkadaş grubu)(Fr€€zy#22 ve ekinoks benim bunnar lakaplarım) Forza ALTAY ve ingilizce kopyaları ve de fizik formulleri var:) izmirlisin galiba.Hangi okul ?
Last_Blow Sınıfta fazla yer değiştirdiğim için sabit bir sıram yoktur. Gittiğim sıralara genelde Fenerbahçe marşları yazarım birde ismimi yazarım. :)
.ArThuR. okulun ilk günlerini yazdım dakikasına kadar:)hersene aynı sırayı bulur tarihi yazar altınada ARTHUR BYRADAYDI yazarım:)
ŞANLI_ haa bi de şey yazarım ben ; ders giriş çıkış zamanlarını saatime bakar kaç dakka var bitime die bakarım :D
NuKe_15 Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 Sıraya hiç sewdiğim insanın adını kazımamıştım çünkü biteceğini biliyordum ama bu sefer istesemde kazıyamam çünkü kız arkamda oturuyor:( Ve kız kendi sewdiğinin adını kazıo ama onun sewdiği onu sewmio bole saçma bi durum.. Seninki kötümüş... Abi Çektiğim Acıları bi bilsen..:(
Marty valla bizim öle devamlı sıramız olmadı sizin gibi.. Sınıfları dolaşıyoz biz, her derste.. Gittiği yerlerede genelde adımı yazarım..
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW bende S04FC,BJK Fr€€zy#22 ve ekinoks,omega,realista,balyoz99[bu bizim arkadaş grubu)(Fr€€zy#22 ve ekinoks benim bunnar lakaplarım) Forza ALTAY ve ingilizce kopyaları ve de fizik formulleri var:) izmirlisin galiba.Hangi okul ? gaziemir anadolu meslek. end.meslekle aynı okul bunu dedikmi bilmio kimse.GTML olarak geçiyo (gaziemir teknik meslek lisesi)
Cambaz Bizim okulda sıraya yazı yazmak adam öldürmek kadar kötü birşey gibi görülüyor.O yüzden sıralara yazı yazmayalım yazanlarıda ispiyonlayalım:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz sıralara yazı yazmayalım yazanlarıda ispiyonlayalım:D bunlar reklam kokan hareketler gerenk yok Emre:p