Arkadaşlar doktorun teki size istemediğiniz bi huyunuzu alabileceğini söyledi siz olsanız hangi huyunuzu aldırırdınız..Herkesin vardır sevmediği bi huyu...
ilk ben başlayım.. ben olsam ani sinirlenme olayını bi al ilk önce doktor derdim...
arkadaşlar eğer daha önce böle bir konu verilmişse şimdiden özür dilerim