warcry dkz studio oması gerekir.dkz studio dan oyunun dat dosyası içinden 0_sound u açıp ayın numaralı dosyaları importlaycaksın importladığın 0_sound dosyasını Save as le kaydedip Konamı/dat/=-sound un üstüne kopyala...