-Nerede okuyordun sen?
-Okula gidiyorsun değil mi?(Sırf sen sordun diye gitmeyecem vallaha.)
-Dersler nasıl?
-Baban dükkanda mı?(Yaw araba veyahut bisikleti yoksa dükkanda değildir.Düz mantık biraz canım..)
-3 tane alsak 1,50YTL olmaz mı?(Hayır olmaz.Ortak ya bizle)
-Bu elmaların daha iyisi yok muydu?(Sebil olarak dağıttığım elmalara yapılan dallama bir yorum.İyisini getir dağıtalım seni mi kıracaz.)
Bu da bir gıcıklık abidesi dialog:
-Abi bi bakcan mı?
Ben:Buyurun nasıl yardımcı olabilirim.
-(50 Ytl uzatarak)şunu bir bozsana be abi!kaç yer dolaştım kimsede yok.
Ben:bak canım kardeşim şimdi yolu takip ediyorsun sağa aşşağı doğru dönüyorsun.Bankaya giriyorsun veznedar var Hilmi abi selam söyle benden kesin bozar..
-Ya abi bozmayacan madem düzgünce söyle.Ayıp oluyor.
Ben:Sen beni para bozdurmak için yemekten kaldırınca ayıp olmuyor değil mi?
-Tamam abi kusura bakma..