burti35 selam. Pes 5'te uluslararası takımları nasıl açarım? Hani şu Zimbabwe, Honduras, Maldivler .... gibi uluslararası şöhreti az olan takımları. Bu takımlarla "exhibition mode" ya da diğer modlarda nasıl oynarım?
MaX RoYaN Onlar için ayrı bir yama yapılası lazım ancak öyle oynarsın :cool: _________________________ MaX JoHN RoYaN SİNCE 1988 :D