Bakın hâlâ devam ediyorsunuz. Bu "gereksiz" tartışmalar zaten yeterince yapıldı. Yok Fenerbahçe altı tane atmış da, yok Galatasaray daha fazla atmış. Yok Fenerbahçe'ninki daha yakın tarihmiş. Lütfen arkadaşlar. Böyle boş boş tartışacağınıza başka yararlı işlerle uğraşın. Hem bu tartışmanın bu konuyla bir ALAKASI YOK!