ЦОĿKÁИ güzel güzel yalnız template i çizmişsin de boyaman kaymış biraz bi de magic vanda seçerken heralde yakayı bozuk olmuş;)
MacTavish Sağol abi yetiştirebilirsem full yayınlarım ama galiba yarına anca gelir full:) Yorumlara Devam;):cool:
Necaty valla yapmışın sonunda iyi olmuş ama tam seçemedin heralde yakanın hemen altında sağ ve sol da o maviden beyaza giden yerlerin sağ ve sol üstünde mavilikler kalmış..