campell arkadaşlar lütfen yardım edermisiniz FIFA 06 Creation Center kullanımı için biraz yardım edebilirmisiniz...:(
campell bak ђЖήч©ℓ ¯ бб dostum takım nasıl oluşturuluyor veya oyuncu fark etmez ne biliyorsanız yazın ok
The Patriot Takım Oluşturmayı tam bilmiom ama herhangi bir takımı seç sağ tarafta takımın adı yazar ordan takımın adını istediğin bişey koy daha sonra oyuncunun üstüne gel 2 kere tıkla adını soyadını vs değiştir :cool:
The Patriot Programın çalışması için bilgisayarınızda framework net çatısı yüklü olmalıdır Framework : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&DisplayLang=tr