Sözlerimin arkasındayım"
İzmir Atatürk Stadı’nda Fenerbahçe’yi yenerek elde edilen Türkiye Kupası Şampiyonluğu, Başkan Yıldırım Demirören’i coşturmuştu. Teknik heyet ve futbolcularla dün öğle yemeğinde biraraya gelen Demirören, çok ses getiren demeçlerinin arkasında olduğunu açıkladı. “Tüm spor kamuoyu gibi benim gönlümden de geçen Beşiktaş’ın kupayı, Galatasaray’ın ligi şampiyon bitirmesidir, demiştim. Bu gün de aynı düşüncedeyim