alexandro06 bunu yükjleyince senin oyunundakı butun sevaler bana gecıyor..güzel degil bence.bunu biliyoduk.ama yinede saol
CRNL Flood yapmak Forum kurallarına aykırıdır. Üstteki mesajlarınızda düzenle kısmı var lütfen orayı kullanalım.
Peshayat12 Orjinal Mesajı Yazan: huzyin gerçekten güzel bir yama tekşekkürler beğendiysen ne mutlu bize