Çulcu ateş püskürdü
MHK Başkanı Mustafa Çulçu, "Bülent Demirlek'in Beşiktaşlı yöneticilerle yemek yediğini söyleyenler ayıp ediyor. Öyle bir yemek yok. Söylenen akşam gazetecilerin de yer aldığı yemek" dedi. Hakem Demirlek de "Bunlar doğru değil" diye konuştu.
sanırım buda açıklığa kavuşmuştur artık..