ya arkadaşlar 5 tane taraftar sesi 18 takım için geçerli
örneğin benim gibi cimbom sesleri aktardıysan sonra istersen konya- sivas maçı yap yine cimbomun sesleri çalar we turkada
oyunun öyle yönü var sadece hollanda ligi öyle 5 sesle 18 takım yapmışlar adamlar
anlamayan varmı şimdi???