mpfb1907 ya arkadaşlar dvd filmler çalışmıyo bende dvd sağlayıcı falan diyo anlamadım ne yapabilirim mesela siyah beyaz filmlerde görüntü kalitesini düşür diyo ama en fazla 800*600 16 bit oluyo lütfrn yardım
emany 1. Dvd sürücünün olup olmadığından emin ol. 2. Bilgisayarım/özellikler/donanım/aygıtyöneticisi bu alanda Dvd/Cd Rom sürücüsünün yüklü olup olmadığına bak. 3. PowerDVD kullan.
SLeviN eğer Bilgisayarım a girdiğinde dvdrom görünüyosa emany kardeşin dediği gibi en önemlisi dvd oynatıcının olması Power Dvd gibi bi programının olması.yoksa windows media player türü oynatıcılarla açamazsın...
cracks http://download.gocyberlink.com/ftpdload/trial/PDVD_6_trial_9lang.exe dvd rom yoksa çalıştıramazsın dvd..